|
|
|
Rákosi és Kádár rabszolgát csinált a korabeli magyarságból, viszont mégsem vetem meg érte őseimet (szüleimet, nagyszüleimet) mert azt a kort csak járomba hajtott fejjel lehetett túlélni... Viszont az ÉLET LÁNGJÁT mégis tovább adták azzal a reménységgel, hogy majd utódaik, a mai idősebbek és ifjak, gyermekek majd kivívják azt amit nekik nem lehetett..
.Ezért tiltakozom oly nagy... |
2015-08-13 17:37:31 |
|
|
|
|
|
|
...http://huppa.hu/ahogy-azt-andraska-e lkepzeli/
Ez a kedélyeskedő írás egy sor tragikus társadalmi sorskérdésekre kiterjedő vitát provokált SZILÁRD SZIKLA által, aki közzétette itt a Facebookon.
Gondoltam, közreadom a kettőnk "vitáját", mert szerintem nagyon tanulságos és tipikus az a könnyed bagatellizálása a társadalmi sorskérdéseinknek, ahogyan a "hivatalos"... |
2015-04-10 01:17:11 |
|
|
|
|
|
|
Meg kell tanítani ezt a népcsoportot (a munkásosztályhoz tartozók maradékait, vagy utódait) régi-új identitására! Meg kell teremteni azokat a helyeket ismét, ahol az egyén megismerheti saját egyéni értékeit, amellyel kialakíthatja saját alkalmazkodási életképességét, ami alapja lehet minden további elsajátításnak, tanulásnak.
Jó reggelt Fidesz! Jó reggelt Min... |
2015-02-28 08:56:12 |
|
|
|
|
|
|
... "Anyanyelv az a nyelv, amelyet az ember gyermekkorában, elsőként tanult meg, s amelyen rendszerint legjobban és legszívesebben beszél."
*
Azonban él Magyarországon egy nemzedék, akinek az jutott osztályrészül, hogy elveszítse ezen tudását. Róluk szeretnék hozzászólásomban szólni (kiáltani!).
*
Az 1974/75-ös KISZ-oktatási évre, az Ifjúsá... |
2014-09-26 01:31:13 |
|
|
|
|
|
|
Beszélni kellene végre arról is, hogy csak a fővárosban, az úgynevezett MUNKÁSSZÁLLÓKON elhelyezett (évfolyamonként 1200-1500 fő) ÉPÍTŐIPARI- főleg FIÚ SZAKMUNKÁSTANULÓ helyzete egyenesen TRAGIKUS volt, mert ők a HÁROM TANULÓÉVÜK alatt csak a SZÁLLÓ-MUNKAHELY-KÉPZŐ-KOCSMA (italkimérő a gyárkapuba telepítve)-SZÁLLÓ ÚTVONALAT ISMERHETTÉK meg a fővárosból - a világ egyik legszebb vár... |
2014-08-30 06:18:25 |
|
|
|
|
|
|
...6. SzakMUNKÁS-képzés
A kádári időkben fontos volt, hogy a lehető legrövidebb idő alatt munkaerőt állítsanak elő az erre a célra létrehozott (szövetkezeti- vállalati- iskolai tanműhelyek) intézmények.
Itt szó nem volt arról, hogy: "minden leszünk", meg, hogy: "a tudás hatalom" (pedig még a propaganda-csapból is ez folyt)!
Valójában arról volt szó, hogy a... |
2014-05-08 12:17:27 |
|
|
|
|
|
|
Egyik kedves ismerősöm írt nekem a lalketlenítésről egy gondolatot. Ennek lényege, hogy ezeket a lelketlen férfiakat is anya szült és nevelet. És akkor miért a sok magányos, magára hagyott idős asszony?
A válaszom erre a következőkben található. Ugyanis, 1945 után NEM AZ ANYÁK NEVELTÉK GYEREKEIKET, HANEM AZ ÁLLAMI gyermekintézmények. Bölcsőde, óvoda, iskola, szakmunkásképző, i... |
2013-01-03 16:11:24 |
|
|
|
|
|
|
...... lehetetlenségek a kádári- valamint az azt követő időkben
Azt ajánlom MINDENKINEK, aki elolvasta a Magyar Demokrata (Lavinát indított el...) írását arról, hogy ki mindenki és milyen módon szerezte közép- illetve fölsőfokú végzettségét, esetleg kis- és nagydoktori címét - próbáljon tájékozódni a témában! Annál is inkább többféle megközelítéssel kellene foglalkozn... |
2012-05-13 10:00:50 |
|
|
|
|
|
|
Van-e erkölcsi alapja bárkinek kitiltani a hajléktalanokat a közterekről, akkor, amikor a lakhatáshoz való alapjog sem törvényi- sem társadalmi feltételei nincsenek biztosítva?
A hajléktalan lélekkel való életvitel miatti otthontalanság
"Minden szülőnek feladata, hogy a gyermekével az első levegővételtől kezdődően együttműködjön, és együtt készüljenek a gyermek szám... |
2010-12-09 17:24:11 |
|
|
|
|
|
|
A hajléktalansághoz vezető életutak
A hajléktalan lélekkel való életvitel miatti otthontalanság
"Minden szülőnek feladata, hogy a gyermekével az első levegővételtől kezdődően együttműködjön, és együtt készüljenek a gyermek számára is sok megpróbáltatást hozó feladatra.
Amíg a gyermek építi a testi, és építi a Lelkét, majd a Szellemét, bizony sok nehézsége... |
2009-04-01 19:25:00 |
|
|
|
|